<<HOME


   Steps in the editing/revision of your manuscript by SciRevision
 
 

The following is a SIMPLE step-by-step check-list of the process required for editing your manuscript by SciRevision.

1.  Send your files (text, table, graphic files, all separately) by e-mail attachment or regular post along with the manuscript submission form. Files should be in Windows Word, Excel or Power Point version 1998 or higher.

2.  Please indicate whether the service is regular or express or SOS .

3.  You will receive a Manuscript reference number, a total word count, and an Invoice for the cost of the reviewing/editing service.

4.  Please make 50% of payment into the specified bank account if you are a first time client, and a further 50% within 1 week of receiving your revised manuscript.

5.   If you have previously subscribed to SciRevision services please make 100% of payment into the specified bank account within one week of receiving your manuscript.

6.  You will be sent the edited manuscript as desired (post or e-mail attachment) with respective modifications, corrections and suggestions for improvement.

7.  You will receive a Receipt in PDF format by e-mail attachment. The Receipt will only be sent by regular post when specifically requested by the client.

Any additional query after the return of the manuscript by SciRevision must be done via e-mail. The repy will be in English.

原稿の提出方法は以下の通りです。

1. HOMEの原稿提出手続き(お申込み)より、Contact Detailsの全ての欄をご記入し、送付下さい。

・作業スピード、通常 (10日以内)、特急 (4日以内)または緊急 (48時間以内)をお選び下さい。
・支払は銀行振込のみです。個人、又は公費・校費・研究費のどちらかをお選び下さい。

私費、公費等のどちらの場合も、銀行振込手数料は、お客様の負担となっております。あらかじめ御了承下さい。

2. 原稿をE-mail添付にてお送りください。(図、グラフ、表については別々のファイルに分けてください)。ただし、ファイルの容量は5MBまで、OSはWindows、Microsoft Word (2000, XP), Microsoft Excel, Microsoft Power Pointで作成されたものに限ります。

なお、お送りいただく原稿のテキスト部分は、ダブルスペース書式にてお願いします。

Microsoft Wordでの書式変更の仕方:「メニュー」→「書式」→「段落」にて「間隔」における行間を”2行”にしてください

3. こちらから、受付番号、スピード、総単語数、ならびに料金をメールにてお知らせします。

4. 請求書(PDF)をお受け取り後、10日以内に必ずお振込みください。所属機関からお支払の場合は、請求書受取から2ヶ月以内に必ずお振込いただけるよう手続き下さい。

5. 編集校正後の原稿は、E-mail添付にて送付いたします。(宅配、エクスパックの場合は有料。)

6. ご入金の確認ができましたら領収書(PDF)を発行いたします。

Contact Detailsをご送付後、2日たってもこちらから御連絡が無い場合は、データが届いていない可能性がございます。
お手数をおかけいたしますが、E-mail: japanscirevision@yahoo.co.jp 又は、Fax: 087-898-8909まで、御連絡お願いいたします。

<公費・校費・研究費でお支払のお客様へお願い>

SciRevisionは、安価で、高品質のサービスを提供しております都合上、基本的にPDFの請求書と領収書のみの発行とさせて頂いております。

ただし、大学、研究機関によっては、押印のある郵送書類の必要な場合があるようで、公費等でお支払をご希望の方が、初めて当サービスをご利用の際は、必ずContact Detailsを送付後すぐに、E-mail: japanscirevision@yahoo.co.jpまで、「必要書類、宛名、PDF可/不可」を御連絡下さい。

※「見積書、納品書、請求書」の3点以外の、所属機関の独自の提出書類がある場合は、手数料として500円を頂いております。

※紛失等や、後日になって記載方法の変更を依頼してきた場合の、書類の再発行につきましても同様に500円再発行手数料が必要となります。

ご質問等ございましたら、E-mailにてお気軽にご相談ください。

E-mail: japanscirevision@yahoo.co.jp